Član 1.
Ovim pravilnikom DECORLINE web SUBOTICA ( u daljnjem tekstu: PRODAVAC) uređuje način, uslove i postupak rešavanja reklamacija proizvoda‚kuoljene na sajtu
www.decorline.rs www.formline.rs www.grebzacice.rs www.kartonskekutije.biz (zaokružiti naziv sajta)
Član 2.
U smislu ovog pravilnika KUPAC jeste svako lice koji je putem interneta na sajtu www.decorline.rs www.formline.rs www.grebzacice.rs www.kartonskekutije.biz (zaokružiti naziv sajta) kupio proizvod-e DECORLINE web SUBOTICA.
Član 3.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostatka koji su nastali u roku od 2 godine od dana kupovine.
Član 4.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti e-mailom na info@decorline.rs ili poštom na adresu DECORLINE web SUBOTICA, 24000 Harambašićeva br.3.
Lice zaduženo za rešavanje reklamacije je Dejana Ilepš.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
1. U reklamacionom listu navesti razloge reklamacije i željeni naćin za rešavanje;
2. Proizvod koji reklamira je potrebno da bude u pakovanju sigurnom za transport;
3. Dostavi račun ili drugi dokaz o vremenu, datumu i mestu kupovine.
Član 5.
Kupac nema pravo na prigovor ukoliko je nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom.
Član 6.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori kupcu na izljavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 30 dana.
Član 7.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, prodavac je dužan da vrati novac potrošaču za kupljeni proizvod,
Formline - Kartonska ambalaža - Distributer: Decorline web
Harambašićeva 3, Subotica
063/10-959-44 069/520-85-40
formline@eunet.rs
PIB: 108562125; Matični broj: 63538809